גם בימים אלה שבהם תעסוקה מלאה הופכת מאתגרת יותר מאי פעם בעבר פועלת לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים כדי לחבר בין מחפשות ומחפשי עבודה לבין אלה הרוצים יד נוספת במשרד.
עו"ד לילך נחמיה מביאה מידע על סיפור הצלחה:
עו"ד שירה פדידה פנתה אלינו ב19/7/20 בעקבות פרסומים של מחוז ירושלים לפרויקט התעסוקה שבניהולי. פרויקט חיוני ומרכזי בסדר העדיפות של יו"ר ועד המחוז עו"ד אשר אקסלרד.
היא השאירה את פרטיה בדף הנחיתה בחיפוש אחר עו"ד לעבודה במשרדה העוסק בתחומים: משפחה והוצל"פ בעיקר.
לאחר ששוחחנו עימה והבנו את דרישותיה, חיפשנו במאגר שלנו מועמדים פוטנציאלים ושלחנו אליה מספר מועמדים שיכולים להתאים שמתוכם היא גייסה את עורכת הדין גליה עדרי שעובדת אצלה כבר כ -4 חודשים. שירה מעידה שהיא מאד מרוצה ממנה.
עו"ד שירה פדידה שחיפשה: "אני אכן חיפשתי זמן רב עורכת דין שתתאים לצרכי המשרד המתעסק בדיני משפחה, חדלות פרעון, הוצאה לפועל. רציתי עורכת דין עם ראש גדול ויכולות כתיבה.
חיפשתי וחיפשתי ופנתה אלי נטע מלשכת עורכי הדין במחוז ואמרה לי: כן, אנחנו יכולים לעזור. עברתי על קורות חיים ומצאתי מה שחיפשתי.
זימנתי את גליה לראיון והיא הרשימה אותי. התחלנו לעבוד יחד. אני חושבת שלשכת עורכי הדין הקלה עלי מאד את תהליך החיפוש ואני מודה ללשכה מאד על כך.
גם לאחר "השידוך" התעניינו ושאלו – תודה לכם".
עו"ד גליה עדרי שמצאה: – "אני עורכת דין שנתיים. חיפשתי משהו שיתאים לי. שירה הזמינה אותי אחרי שקיבלה קורות חיים שלי באמצעות הלשכה, שמעה את הסיפור שלי, התרשמה ממני ומהניסיון.
המסר שלי לאנשים שמחפשים תעסוקה: לא להתייאש. להפתיע את המראיינים מחדש. לבוא כמו שאתה בא לפני שופט. לעשות את הבלתי אפשרי.
ותודה ללשכה אליה נרשמתי לצורך זה. באמצעות הרישום שירה מצאה אותי ואני מצאתי בן אדם אנושי ומבין ועבודה אתגרית ומעניינת. שירה נותנת בי אמון מלא ואני מביעה את הערכתי בחזרה. יש התאמה כי היא מאד מעריכה.
חיפשתי מקום שיקבל אותי איך שאני. מלאת רצון להביא תוצאות. מצאתי. תודה ללשכה".
עוד על ניהול קבלת החלטות בחיי העבודה מצאנו בשיח "זום" שהתקיים לאחרונה במסגרת מערך ההשתלמויות להעמקת ידע הנמשך גם בימי קורונה בניהולה הפעיל והיוזם של מנהלת התחום - עו"ד לילך נחמיה.
דיויד סלומון, יועץ ארגוני מזה 25 שנה, התייחס לדרך קבלת החלטות מעבר לחיי היום יום – החלטות מרכזיות שמעצבות את דרכו של אדם. כמו כמובן החלטה על קבלת עובד או הצטרפות לצוות במשרד עורכי דין.
עקרון מפתח מספר 1: לקבל יותר החלטות בדרך מודעת וברמה פרו אקטיבית.
סלומון: "זה כמו שריר. אנו משפרים עם יותר קבלת החלטות. שהרי ברירת המחדל היא לזרום. לנוע עם החלטות אינסטיקטיביות. החלטות ריאקטיביות.
אך החלטה לפתוח בעבודה צמודה עם עובדת או עובד בצוות המשרד ולא בגלל משבר – אלא כדי לשפר את מהלך העבודה ה משותפת - זאת החלטה פרו אקטיבית. לא נדרשת לקבל אותה – אך החלטת לקבל אותה כדי להביא להתייעלות ושיפורים".
כן, הנטייה הטבעית היא לזרום הלאה. אך יש עוצמה בהחלטה חיובית שנועדה להביא לשינוי – על אף הנטייה הרווחת: התנגדות לשינוי תוך היצמדות להרגלים קבועים.
החלטה היא בחירה של חלופה אחת מכמה גם בתנאי אי ודאות מראש מה היא הנכונה – כי הרי התוצאה תתברר בעתיד. ולכן יש הדוחים החלטות. ויש המקבלים החלטה אימפולסיבית כדי שלא להתמודד עם המתח שנגרם בצומת קבלת החלטות.
להחליט תוך בחינת האופציות ועימות עם הצורך לבחון וללא דחיות, להתמודד עם הצורך להחליט גם על שינוי – מפתח להצלחה בחיים. גם החלטה אינטואיטיבית חייבת לקבל בדיקה "בקומה השנייה", זאת של מערך החשיבה.
אכן מערכת איטית יותר ודורשת מאמץ חשיבתי. לוגית ורציונלית. חייתית פחות. לא מונעת מפחד מהפסד ומכשלון.
המסר של המרצה המיומן: לקחת נשימה ארוכה – לחשוב תוך ניתוח מידע, הפרדת עיקר מול טפל, תוך בדיקת חלופות - ולהחליט.
לטופס מחבר מעסיק-מועסק הקישו כאן#_lt#div#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#span style="color#_sc# #0000ff;"#_gt#גם בימים אלה שבהם תעסוקה מלאה הופכת מאתגרת יותר מאי פעם בעבר פועלת לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים כדי לחבר בין מחפשות ומחפשי עבודה לבין אלה הרוצים יד נוספת במשרד.#_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#span style="color#_sc# #0000ff;"#_gt#עו"ד לילך נחמיה מביאה מידע על סיפור הצלחה#_sc##_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt#עו"ד שירה פדידה פנתה אלינו ב19/7/20 בעקבות פרסומים של מחוז ירושלים לפרויקט התעסוקה שבניהולי. פרויקט חיוני ומרכזי בסדר העדיפות של יו"ר ועד המחוז עו"ד אשר אקסלרד.#_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#היא השאירה את פרטיה בדף הנחיתה בחיפוש אחר עו"ד לעבודה במשרדה העוסק בתחומים#_sc# משפחה והוצל"פ בעיקר.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#לאחר ששוחחנו עימה והבנו את דרישותיה, חיפשנו במאגר שלנו מועמדים פוטנציאלים ושלחנו אליה מספר מועמדים שיכולים להתאים שמתוכם היא גייסה את עורכת הדין גליה עדרי שעובדת אצלה כבר כ -4 חודשים. שירה מעידה שהיא מאד מרוצה ממנה.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#span style="color#_sc# #0000ff;"#_gt# עו"ד שירה פדידה שחיפשה#_sc# #_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt#"אני אכן חיפשתי זמן רב עורכת דין שתתאים לצרכי המשרד המתעסק בדיני משפחה, חדלות פרעון, הוצאה לפועל. רציתי עורכת דין עם ראש גדול ויכולות כתיבה.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#חיפשתי וחיפשתי ופנתה אלי נטע מלשכת עורכי הדין במחוז ואמרה לי#_sc# כן, אנחנו יכולים לעזור. עברתי על קורות חיים ומצאתי מה שחיפשתי.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#זימנתי את גליה לראיון והיא הרשימה אותי. התחלנו לעבוד יחד. אני חושבת שלשכת עורכי הדין הקלה עלי מאד את תהליך החיפוש ואני מודה ללשכה מאד על כך.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#גם לאחר "השידוך" התעניינו ושאלו – תודה לכם".#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#span style="color#_sc# #0000ff;"#_gt#עו"ד גליה עדרי שמצאה#_sc# –#_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt# "אני עורכת דין שנתיים. חיפשתי משהו שיתאים לי. שירה הזמינה אותי אחרי שקיבלה קורות חיים שלי באמצעות הלשכה, שמעה את הסיפור שלי, התרשמה ממני ומהניסיון.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#המסר שלי לאנשים שמחפשים תעסוקה#_sc# לא להתייאש. להפתיע את המראיינים מחדש. לבוא כמו שאתה בא לפני שופט. לעשות את הבלתי אפשרי.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#ותודה ללשכה אליה נרשמתי לצורך זה. באמצעות הרישום שירה מצאה אותי ואני מצאתי בן אדם אנושי ומבין ועבודה אתגרית ומעניינת. שירה נותנת בי אמון מלא ואני מביעה את הערכתי בחזרה. יש התאמה כי היא מאד מעריכה.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#חיפשתי מקום שיקבל אותי איך שאני. מלאת רצון להביא תוצאות. מצאתי. תודה ללשכה".#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#span style="color#_sc# #0000ff;"#_gt#עוד על ניהול קבלת החלטות בחיי העבודה מצאנו בשיח "זום" שהתקיים לאחרונה במסגרת מערך ההשתלמויות להעמקת ידע הנמשך גם בימי קורונה בניהולה הפעיל והיוזם של מנהלת התחום - עו"ד לילך נחמיה.#_lt#/span#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt##_lt#a target="_blank" href="https#_sc#//www.facebook.com/davidsolomon11"#_gt#דיויד סלומון, יועץ ארגוני מזה 25 שנה,#_lt#/a#_gt# התייחס לדרך קבלת החלטות מעבר לחיי היום יום – החלטות מרכזיות שמעצבות את דרכו של אדם. כמו כמובן החלטה על קבלת עובד או הצטרפות לצוות במשרד עורכי דין.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#עקרון מפתח מספר 1#_sc# לקבל יותר החלטות בדרך מודעת וברמה פרו אקטיבית.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#סלומון#_sc# "זה כמו שריר. אנו משפרים עם יותר קבלת החלטות. שהרי ברירת המחדל היא לזרום. לנוע עם החלטות אינסטיקטיביות. החלטות ריאקטיביות.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#אך החלטה לפתוח בעבודה צמודה עם עובדת או עובד בצוות המשרד ולא בגלל משבר – אלא כדי לשפר את מהלך העבודה ה משותפת - זאת החלטה פרו אקטיבית. לא נדרשת לקבל אותה – אך החלטת לקבל אותה כדי להביא להתייעלות ושיפורים".#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#כן, הנטייה הטבעית היא לזרום הלאה. אך יש עוצמה בהחלטה חיובית שנועדה להביא לשינוי – על אף הנטייה הרווחת#_sc# התנגדות לשינוי תוך היצמדות להרגלים קבועים.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#החלטה היא בחירה של חלופה אחת מכמה גם בתנאי אי ודאות מראש מה היא הנכונה – כי הרי התוצאה תתברר בעתיד. ולכן יש הדוחים החלטות. ויש המקבלים החלטה אימפולסיבית כדי שלא להתמודד עם המתח שנגרם בצומת קבלת החלטות.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#להחליט תוך בחינת האופציות ועימות עם הצורך לבחון וללא דחיות, להתמודד עם הצורך להחליט גם על שינוי – מפתח להצלחה בחיים. גם החלטה אינטואיטיבית חייבת לקבל בדיקה "בקומה השנייה", זאת של מערך החשיבה.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#אכן מערכת איטית יותר ודורשת מאמץ חשיבתי. לוגית ורציונלית. חייתית פחות. לא מונעת מפחד מהפסד ומכשלון.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt#המסר של המרצה המיומן#_sc# לקחת נשימה ארוכה – לחשוב תוך ניתוח מידע, הפרדת עיקר מול טפל, תוך בדיקת חלופות - ולהחליט.#_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p style="text-align#_sc# center;"#_gt##_lt#a target="_blank" href="https#_sc#//www.easyform.co.il/?formId=3a4b50c0-7990-ea11-b83c-ecebb895de82" target="_blank"#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# xx-large;"#_gt#לטופס מחבר מעסיק-מועסק הקישו כאן#_lt#/span#_gt##_lt#/a#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#p#_gt##_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt#
#_lt#span style="font-size#_sc# medium;"#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/div#_gt#
|